LOADING

Type to search

Oțelul e rege. Cum arată ambalajele de la Loop, site-ul lansat la Davos [galerie foto]

Ambalaj Business Stiri Trend

Oțelul e rege. Cum arată ambalajele de la Loop, site-ul lansat la Davos [galerie foto]

Romulus Cristea februarie 3, 2019
Share

Multinaționalele care s-au alăturat și susțin proiectul „Loop”, lansat la Forumul Economic Mondial de la Davos au pregătit ambalaje speciale, reciclabile și returnabile, pentru viitoarele produse comercializate.

Platforma de comerț electronic a cărei lansare a fost anunțată în data de 24 ianuarie 2019, la Davos (Elveția) se va baza pe vânzarea de produse de larg consum ambalate în cutii reutilizabile și returnabile, majoritatea din metal. Din această perspectivă, companiile au proiectat ambalaje dedicate.

De exemplu, la New York,  Nestlé va comercializa înghețata „Häagen-Dazs” în borcane metalice (din oțel inox) cu pereți dubli.

„Mondelēz International”, o altă multinațională parteneră „Loop”, va oferi prin intermediul site-ului de comerț electronic biscuiții Milka într-o gamă de patru cutii din oțel inoxidabil.

Unilever testează ambalajul numit Minim, din oțel inox pentru brandurile sale Dove, Rexona și AXE. Foto: www.packworld.com

Noul site de comerț electronic va deveni operațional din această primăvară, locuitorii metropolelor New York și Paris fiind primii beneficiari ai proiectului lansat, la începutul anului, la Forumul Economic Mondial de la Davos.

 

Foto: www.greenerpackage.com

Site-ul Loop a fost creat de TerraCycle, o companie specializată în reciclarea ambalajelor dificil de reciclat, în parteneriat cu multinaționalele: Procter & Gamble, Nestlé, PepsiCo, Unilever, Mars Petcare, The Clorox Company, The Body Shop, Coca-Cola European Partners, Mondelēz International, Danone, Jacobs Douwe Egberts, Lesieur, BIC, Beiersdorf, RB, People Against Dirty, Nature’s Path, Thousand Fell, Greenhouse, Grilliance, Burlap & Barrel Single Origin Spices, Reinberger Nut Butter, CoZie și Preserve.

Cutie reutilizabilă pentru șervețelele umede Clorox. Foto: www.packworld.com

În derularea proiectului pe termen lung, „Loop” mizează pe susținera Tesco, Carrefour, SUEZ și UPS.  (Romulus Cristea)

 

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *