LOADING

Type to search

Think about the box și-a desemnat echipa câștigătoare a celei de-a doua ediții și a premiului în valoare de 2000 de euro.

Ambalaj Concurs Stiri

Think about the box și-a desemnat echipa câștigătoare a celei de-a doua ediții și a premiului în valoare de 2000 de euro.

pack noiembrie 29, 2018
Share

Echipa formată din designerul Costin Oane și producătorii Romprix și Total CMYK este câștigătoarea celei de-a doua ediții a concursului de design și producție de ambalaj, Think About The Box, și apremiului în valoare de 2000 de euro. Concursul Think about the box este organizat de revista Pack România, iar a doua ediție a fost organizată în parteneriat cu producătorul de bere Ground Zero.

Concursul a început pe 24 septembrie 2018 și a avut două etape: prima, în urma căreia au fost selectate 3 lucrări finaliste, iar a doua în care designerii ai căror lucrări au ajuns în finală să lucreze împreună cu un producător de ambalaje. Cele trei echipe finaliste au fost: Irina Ruxandra Patrichi și Euro Graphic Design, Cantemir Vieru și Interbrand și Costin Oane și Romprix & Total CMYK.

Evenimentul de decernare a premiului a avut loc pe 28 noiembrie la Mater – Biblioteca de materiale în prezența a 50 de invitați, reprezentanți a companiilor de producție de ambalaje, designeri, agenții de publicitate și reprezentanți ai asociațiilor de producători din industria de ambalaje din România.

Juriul care a ales cei trei finaliști și a decis echipa câștigătoare a premiului de 2000 de euro a fost format din Mihnea Ghilduș, gospodar creativ DZNR Studio și fondator Dizainăr, Dragoș Motica, creative director și fondator Ubikubi, Laura Abrihan, fondator Peggy Production și Sebastian Bucur, brand Dude@ Ground Zero Beer.

Concursul Think About The Box are ca scop creșterea interacțiunii dintre cele 3 categorii de specialiști din industria ambalajelor in România: designeri, producători și proprietari de branduri. Colaborarea îndeaproape a designerilor finaliști cu cei mai competenți producători din domeniu, vizează, pe lângă testarea tehnologiilor de vârf, în primul rând, dezvoltarea unei abordări holistice a procesului de creație de ambalaj. Astfel, distanța dintre viziunea creativă și posibilitățile reale de producție să se micșoreze de la o ediție la alta în beneficiul final al brandurilor dar și al consumatorilor.

Concursul Think about the box va reveni în primăvara lui 2019 cu ediția a treia.

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *