LOADING

Type to search

Piaţa ambalajelor flexibile creşte mai repede decât a celor rigide

Stiri

Piaţa ambalajelor flexibile creşte mai repede decât a celor rigide

Cristian Faur iunie 29, 2018
Share

Aceasta este concluzia ultimului studiu de piaţă  global în materie de ambalaje efectuat de PMMI Business Intelligence. Anul acesta, studiul a estimat piaţa globală a ambalajelor flexibile la peste 98 miliarde USD, iar aceasta este estimată de autorii studiului ca având o rată medie anuală de creştere de circa 5,2 procente anual până în 2022. Aceştia ne mai spun că deşi segmentul flexo încă este mic pe lângă omologul său rigid, creşterea sa este mai pronunţată şi va continua să fie astfel şi în următorii ani.

Cei de la PMMI enumeră o serie de avantaje pe care ambalajul flexibil îl are în comparaţie cu cel la cutie şi care îl pun pe acesta în postura de a avea din ce în ce mai mult succes pe viitor: se tipăreşte mai uşor, este mai bun pentru marketing, ocupă mai puţin spaţiu şi chiar prelungeşte viaţa la raft a produsului în anumite situaţii.  Cercetătorii au identificat o tendinţă de migrare de la ambalajele rigide spre cele flexibile pe mai multe pieţe, pe motive de reducere a costurilor, de sustenabilitate în ceea ce priveşte mediul şi de folosire mai eficientă a maşinilor de tipar.

Industria alimentară este cea unde tendinţa aceasta este din ce în ce mai vizibilă. Foarte mulţi producători de alimente (de exemplu, producătorii cerealelor pe care le consumăm dimineaţa) care foloseau până acum cutii migrează către soluţii de ambalare flexibile (pungi). Aceşti producători au realizat că acest tip de ambalaj le aduce economii sesizabile de spaţiu şi este de aşteptat ca şi cererea de maşini care produc ambalaje flexo să crească în aceste condiţii.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *